Telefonas
+370 679 64 423
El. Paštas
biuras@vipteise.lt
Darbo valandos
P - Pn : 09:00-17:00

Kaip jūsų įmonę mato Valstybinė mokesčių inspekcija? Pamatykite patys

Valstybinė mokesčių inspekcija (VMI) įmonėms ir jų vadovams neretai primena baubą. Ir tai jokiu būdu nereiškia, kad jos slepia mokesčius ar daro kažką netinkamai. Atsidurti VMI akiratyje paprasčiausiai gali būti nejauku, kadangi visada egzistuoja galimybė, kad vykdant įmonės apskaitą įsivėlė klaida dėl atidumo stokos.

O ar norėtumėte savo vadovaujamą įmonę pamatyti VMI akimis ir sužinoti, kokią riziką jūsų įmonės veikloje mato mokesčių administratorius? Dabar tai padaryti – itin paprasta, tinklalapio https://finpass.eu/home dėka. Prie šios savitarnos svetinės prisijungti gali kiekvienas įmonės vadovas, o joje pasiekiama informacija – išties išsami ir be galo naudinga.

Prisijungus prie savitarnos sistemos su Smart-ID, galėsite matyti savo įmonės rizikos vertinimą: žalia spalva – nėra rizikos, geltona – mažai rizikinga, raudona – rizikinga. Taip pat, matysite šią informaciją apie savo vadovaujamą įmonę:

  • Įmonės apskaitą tvarkantis asmuo.
  • Įmonės darbuotojai.
  • VMI inicijuotas išregistravimas iš PVM mokėtojų (jeigu toks yra).
  • Teismo apribojimai įmonės atstovui užimti vadovaujančias pareigas.
  • Pateikti prašymai įregistruoti į PVM mokėtojus (jei tokių yra).
  • Prievolinių deklaracijų pateikimas.
  • Deklaracijų pateikimas laiku.
  • Minimalūs patikimo mokesčių mokėtojo kriterijai.
  • Mokestinė nepriemoka ir mokestinė nepriemoka per 12 mėn. nuo įmonės įsteigimo.
  • Antstoliui perduoti mokestinės nepriemokos išieškojimai.
  • Vėlavimai sumokėti mokesčius.
  • Prašymai dėl mokestinės nepriemokos išdėstymo.
  • Mokestinės paskolos sutarčių vykdymas.
  • Inicijuotas mokesčių išieškojimas iš sąskaitos.
  • Finansinės atskaitomybės dokumentų pateikimas.

Šie duomenys yra matomi tik įmonių vadovams prisijungus su asmens tapatybę patvirtinančiomis sistemomis (Smart-ID ar mobiliuoju parašu), tačiau vadovas taip pat gali pasidalinti įmonės informacija ir su kitais asmenimis. Tokiu atveju yra suformuojamas ribotos trukmės leidimas, kuris išduodamas el. paštu. Tai – itin patogus būdas greitai pasidalinti aktualia įmonės informacija su potencialiais partneriais ar klientais bei įnešti taip vertinamo skaidrumo į naujai besiformuojančią draugystę.

Be to, „Finpass“ teikia ir kitų įmonių stebėjimo paslaugą. Tai – ypač naudinga siekiant greitai ir efektyviai gauti informaciją apie verslo partnerių įmonių pokyčius ar naujai atsirandančias rizikas. Nusprendę stebėti kitą įmonę, būsite nedelsiant informuojami apie:

  • Vadovybės pokyčius – direktoriaus, valdybos ar akcininkų pasikeitimus.
  • Finansinę informaciją – finansinės ataskaitos pateikimus, mokesčių ir skolų atsiradimą bei apmokėjimą.
  • Ekonominę informaciją – Pagrindines veiklos sritis, darbuotojų ir automobilių skaičius bei jų pokyčius.
  • Kredito rizikos informacija – kredito reitingas, prognozuojama bankroto tikimybė, patikimumo pasikeitimas, kredito limitas ir šios informacijos pokyčiai.
  • Rekvizitinės informacijos – įmonės pavadinimo, teisinės formos, PVM kodo, registracijos adreso – pokyčiai.

Kaip save apibūdina svetainės kūrėjas UAB „Finpass“ – „Mūsų vizija ir misija – tarptautiniu lygiu pripažintas fizinio ar juridinio asmens finansinis pasas, kuris privatiems asmenims bei smulkiam ir vidutiniam verslui padeda geriau suprasti ir įsivertinti savo, bei kitų subjektų finansinę situaciją, o verslo įmonėms paprasčiau aptarnauti klientus“.

Šiandien gyvename laikais, kuriais įmonių skaidrumas tampa viena svarbiausių jos charakteristikų. Tad pažvelkite į savo įmonę iš šalies ir pamatykite kaip ją mato potencialūs partneriai, klientai ir, žinoma, VMI.